Senioriliiton 50 v juhla 11.10.2021

Kansallisen senioriliiton 50-vuotisjuhlamitali pitkäaikaisesta työstä yhdistyksen hyväksi myönnettiin Jukka Liimataiselle, Pirkko Merilälle, Timo Haapaniemelle ja Irja Oravalle (ei läsnä). Kirkkonummen kunnanhallituksen puheenjohtaja Timo Haapaniemi toi kunnan terveiset juhlaväelle. Mitalien saajat esitteli Taisto Koivumäki ja ne luovutti Uudenmaan kansallisen senioripiirin puheenjohtaja Päiviö Salo (keskellä). Kuva Liisa Kosonen.
Pronssisen ansiomerkin toiminnasta yhdistyksen hyväksi saivat Matti Valkiainen, Marjatta Kallio, Heikki Arminen ja Riitta Alm. Kuva Liisa Kosonen.
Yhdistyksemme jäsen Elma Valkiainen lausui Aleksis Kiven ja Eeva Kilven runoja. Juhana Nevalainen esitti Lasse Mårtensonin sävellyksiä sarjasta Myrskyluodon Maija. Kuva Liisa Kosonen.
Juhlatilaisuuden juonsi yhdistyksen sihteeri Riitta Alm, kutsuvieraspöydässä istuvat Päiviö Salo, Taisto Koivumäki, Pirkko Merilä ja Maisa ja Jukka Liimatainen (selin). Kuva Liisa Kosonen.
Juhlan aluksi Kirkkonummen Kansalliset seniorit -yhdistys nosti maljan Senioriliiton 50 juhlavuoden kunniaksi. Olli Ollila, Antti ja Kirsti Kohvakka ja Annaliisa Ollila kohottavat maljan Senioriliitolle. Kuva Liisa Kosonen.
KKS puheenjohtaja Taisto Koivumäki ja juhlan musiikista vastannut Juhana Nevalainen.
Juhlavieraita upeasti peruskorjatussa Wohls Stallin juhlasalissa.
Hetki juuri ennen vieraiden saapumista, puheenjohtaja Taisto Koivumäki ja hallituksen jäseniä. Juhlan tarjoilun järjesti Ekström Catering ja pöytäkukat lahjoitti Kirkkonummen Kukka ja Hautauspalvelusta.
Miten ihanaa nähdä tuttuja...
Kuvassa ylhäällä Liisa Kosonen, Olli Ollila ja Juhana Nevalainen.