Vierailu Pokrovaan

Villa Danneborgin upea ruokasali pääsiäiskoristeineen.

VIERAILU POKROVAAN  27.4.2022 klo 13:30

Yhteisön perustaja munkki Hariton muutti tilalle vuonna 1996 ja asui siellä alkuun omien poikiensa ja vanhan taloudenhoitajan sekä kolmen työntekijänsä kanssa. Tilalle annettiin nimi Pokrova, joka on venäjänkielestä karjalankieleen tullut sana, joka tarkoittaa Jumalansynnyttäjän suojeluksen juhlaa (muistopäivä 1. lokakuuta).

Pokrovan luostarihanke on perustettu vanhalle puutarhatilalle, jota on veljestön toimesta kunnostettu pikkuhiljaa. Kauniissa  puutarhassa on entistettyjä osia ja täysin uutta puutarhaa, unohtamatta yhteisön omaa ryytimaata ja kasvihuonetta.

Ilmoittautuminen päättyy 14.4.2022, joka samalla on maksun eräpäivä. Retken  osallistumismaksu 31€ sisältäen esittelyn ja lounaan, maksu yhdistyksen tilille FI12 4006 0010 1560 20 viitenumero 122218. Osallistujamäärä 20 min. ja 40 max.
Tälle retkelle ei ole bussikuljetusta, joten tulkaa Pokrovaan hyvissä ajoin omilla autoilla/kimppakyydeillä - paikoitusalue on välittömästi alueen edessä. Pokrovan osoite on Elfvinginkuja 11, 02420 JORVAS.
Vierailu alkaa klo 13.30 kirkkoon tutustumisella – kokoontuminen kirkon edessä. Esittelyn jälkeen nautimme lounaan:

LOHIMENU (laktoositon)
⦁ Lohta moskovalaiseen tapaan, tilli-smetanakastiketta.
⦁ Juomana vesi tai talon mehu
⦁ Pokrovan omenatorttu ja kahvi/tee

Yhteyshenkilö/ilmoittautumisten vastaanottaja: Marja Urkio marja.urkio@elisanet.fi puh 0400 830 486.

Pokrova, Neitsyt Marian suojeluksen kirkko.
SIsäänkäynti Villa Danneborgiin, joka sijaitsee villilehmuskujan päässä mäen päällä.