2.11. Musikaali Tootsie

Kirkkonummen kansalliset seniorit ry teki retken Lahden kaupunginteatteriin 2.11.2023 katsomaan riemastuttavaa  musikaalikomedia Tootsie:

Hetki ennen tilausbussiin nousemista ja sitten kohti Lahtea.
SydämellisenToosie musikaalin pääparina Joel Makinen ja Petra Pääkkönen.
Marja oli jälleen kerran järjestänyt upean retken.
Paluumatkalla poikkesimme kahvilla ja pikku ostoksilla Jalasjärven Juustoportissa.

Näyttelijä Michael Dorsey  on työttömänä ja tämä rasittaa häntä. Hänen on vaikea ymmärtää sitä, että tilanne johtuu hänen jukuripäisen ja hankalan miehen maineestaan: tuottajat ovat asettaneet hänet boikottiin. Dorsey saa idean tekeytyä naiseksi ja hakea nimellä Dorothy Michaels television saippuaoopperan pääroolia. Hän saa osan ja ansaitsee laajaa menestystä. Samaan aikaan Dorsey kuitenkin rakastuu vastanäyttelijäänsä Julie Nicholsiin. Nichols ja hänen isänsä Les pitävät Dorseytä naisena, mikä aiheuttaa monia hauskoja tilanteita. Todellinen järkytys odottaa lopussa kun Dorothy suorassa lähetyksessä poistaa peruukin ja paljastaa olevansa mies.

Kuva Lahden kaupunginteatterin kotisivulta.

Sydämellisen musikaalin pääparina nähdään Joel Mäkinen ja Petra Pääkkönen. Musikaali perustuu rakastettuun samannimiseen Oscar-palkittuun elokuvaan.

Retken hintaan sisältyy bussikuljetus, lounas Renkomäen ABC ravintolassa (seisovapöytä G,L,M,VEG, salaattipöytä,  sekä kahvi/tee ja jälkiruoka) ja lipun musikaaliin.
Aikataulu:
Aika: 2.11.2023 klo 09.45 -18.00
Klo 09.45 Lähtö Kirkkonummelta, Urheilupuiston parkkipaikalta
Klo 11.30 – 12.30 lounas Lahden Renkomäen ABC:llä
Lounaspöydän tarjonnan näet tästä:
Klo 13.00 Lahden kaupunginteatteri ( väliaikatarjoilun osallistuja järjestää itse)
Klo 16.00 Lähtö Kirkkonummelle
Klo 16.30 - 17.00 Pysähdys Mäntsälän Juustoportissa, jossa mahdollisuus kahvihetkeen ja juusto-ostoksiin.
Retken hinta:

Lähtö Kirkkonummen keskuskentältä 2.11.2023 klo 09.45

• Bussi kulkee reittiä Urheilupuiston parkkipaikka – Vanha Rantatie – Masalantie – Sundsbergintie, Masalan kirjaston bussipysäkki– Kehä III, josta jatketaan lounalle Lahden Renkomäen ABC asemalle.

Ilmoittautumiset senioriliiton jäsenkorttiapplikaatiolla,
tämän linkin kautta tai puhelimitse Marja Urkio, puh. 0400 830486, marja.urkio@elisanet.fi, viimeistään 25.9.2023.

Jokaisen on tehtävä ilmoittautuminen erikseen!
 Matkan maksu:
Matka tulee maksaa yhdistyksen tilille:
#FI12 4006 0010 1560 20, viitenumero 122360, eräpäivä 25.9.2023.
(Huomaa, että tästä ei tule erillistä laskua, vaan sinun tulee itse maksaa tämä viimeistään eräpäivänä yllä olevilla tiedoilla!)

Suosittelemme ehdottomasti hankkimaan matkavakuutuksen!