Retket ja matkat 2019

Matkavastaava Irja Orava, 040 534 3325 tai irja.orava(at)iki.fi

Hyvä jäsen, kun ilmoittaudut retkille ja matkoille, laita tapahtuma-aika samantien kalenteriisi. Jos sinulle tulee este, muista peruuttaa osallistumisesi hyvissä ajoin, viimeistään viimeisenä ilmoittautumispäivänä. Sen jälkeen osallistuminen on sitova, koska vahvistamme yhdistystä sitovat varaukset heti eräpäivän jälkeen. Ilmoita etukäteen mahdolliset ruokarajoitukset. Varmista turvattu matka tarkistamalla, että matkavakuutuksesi on voimassa. Lue retki- ja matkaohjeistus, joka löytyy  sivun yläosasta.

Ulkomaanmatkoissa toimitaan matkatoimiston ilmoittamin ehdoin.

Seuraa ilmoitteluamme.

Kesäkuu

Ilmajoen Musiikkijuhlat - Mannerheim-ooppera, bussimatka pe-la 7.6. - 8.6.2019, yöpyminen Seinäjoella ja ooppera Ilmajoella la 8.6. klo 13.00.

Mennessä Jalasjärvellä Pihlajan Kievarissa lounas.

Seinäjoella lisäksi Suojeluskunta- ja Lotta Svärd -museokäynnit sekä aikaa omatoimisesti tutustua museon ulkorakennuksessa toimivaan Mannerheimin päämajanäyttelyyn.

Ilmajoella ehditään opastetulla bussikierroksella tutustua tähän ylälttävänkin monipuoliseen pieneen eteläpohjalaiseen pitäjään ja sen historiaan.

Ohjelma alla olevassa tiedostossa.

Ennakkomaksu 100 € erääntyy 1.2.2019 ja loppuerä 8.5.2019.

Syyskuu

Berliinin matka su-ke 1. - 4.9.2019

Ohjelma alla olevassa tiedostossa. Matka on täynnä.

Ennakkovarausmaksu erääntyy 17.5. ja loppuerä heinäkuussa. Matkalle osallistujille on toimitettu lasku sähköpostina.

Oppaaksemme lähtee Aulikki Akaan-Penttilä Helsingistä.

Museovierailuretki Helsinkiin

Tiistaina 17.9. aamupäivällä Alvar Aalto -kotimuseo ja -ateljeevierailu. Bussikuljetus.

Retkestä kerrotaan  huhtikuun kk-tapaamisessa, jolloin myös ilmoittautuminen alkaa.

Retken hinta 30 €, sisältää opastetut kierrokset molemmissa kohteissa sekä bussikuljetuksen. Ryhmä jaetaan kahteen osaan, jolloin ryhmä I tutustuu ensin ateljeehen ja sen jälkeen siirtyy kävellen (noin 500 m/7-10 min) kotimuseoon Riihitielle. Ryhmä II aloittaa kierroksen kotimuseosta ja vaihtaa kävellen toiseen kohteeseen eli ateljeehen.

Bussi lähtee keskustan urheilupuiston parkkipaikalta klo 8:15 ja ajaa Vanhan rantatien ja Masalan kirjaston kautta, joten matkan pysäkeiltä voit tulla kyytiin. Vierailuohjelma alkaa 9:15 ja paluuaika Kirkkonummelle on noin klo 12:30.

Retkimaksujen eräpäivä on 9.9., joka on samalla viimeinen ilmoittautumispäivä. Viitenumero maksuille on 12218. Kesätauon johdosta toivomme ilmoittautumisia kevään aikana eri tapaamisissa tai kesäkaudella sähköpostitse irja.orava@iki.fi. Alvar Aalto -ateljee ja museovierailupäivät ovat kysyttyjä ja siksi on tärkeää, että saamme ryhmämme koon selville mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Vantaan energia - vierailupäivä on 30.9. Bussikuljetus. Lisätietoja toukokuun lopulla.

Syyskaudelle suunniteltu Ilmailumuseovierailu siirtyy vuodelle 2020, sillä museo on muuttamassa syyskaudella uusiin, isompiin tiloihin.