Anastasia 15.10. Tampereen teatteri

Anastasia on Tampereen teatterin oma versio vuonna 2016 kantaesitetystä ja Broadwayn valloittaneesta musikaalista. Se pohjautuu Romanovien suvun ja keisari Nikolai II:n perheen kohtaloon, ja sen kiehtovaan mysteeriin. Taianomainen tarina kuljettaa Romanovien palatsista Venäjän vallankumouksen keskelle ja Pariisiin, missä nuori ja rohkea Anja etsii itseään ja menneisyyttään.
Teatteriretken hintaan (97€)  sisältyy bussikuljetus, musikaaliesitys Tampereen teatterissa ja päivällinen Vaihmalan Hovissa , Lempäälässä. Matkaohjelma on seuraava:

Klo 9.00 Lähtö Keskuskentän parkkipaikalta
Klo 11.30 Kahvipaussi , omakustanteinen, Lahesjärven ABC
Klo 13.00 ”Anastasia-musikaali", Tampereen Teatteri (väliaikatarjoilu on omakustanteinen)
Klo 15.35 Musikaaliesitys päättyy
Klo 16.30 Vaihmalan Hovi, Lempäälä

Ylikypsää pihvikarjan poska
                  Kermaan muhennettua sientä
                  Grillattuja kasviksia
                  tai
                  Kartanon kasvis
                  Osterivinokkaita ja punajuurta
                  Vesi, kahvi/tee + jäätelö
                  (Ilmoita ilmoittautumislomakkeella mahdolliset ruoka-allergiasi!)

Klo n. 18.00 Paluumatka alkaa
Klo n. 20.00 Kirkkonummen keskuskentän parkkipaikalla

Ilmoittautuminen Kilta-jäsenkorttisovelluksen kautta tai Marja Urkiolle (marja.urkio@elisanet.fi tai puh. 0400 830 486) ja maksu viimeistään 12.9.2022.

Teatteriretken hinta  97,00 e/hlö tulee olla maksettuna yhdistyksen tilille
FI12 4006 0010 1560 20 viitenumerolla 122263 viimeistään ilmoittautumisajan päättyessä 12.9.2022. (Jos maksua ei  ole suoritettu ajoissa, ilmoittautuminen on mitätön!)
Ohje ilmoittautumislomakkeelle
Teatteriretken hintaan sisältyy bussimatkat edestakaisin ja musikaaliesitys ja päivällinen. (Jokainen tilaa/ostaa halutessaan itse menomatkan kahvituksen ja väliaikatarjoilun.)
Teatteriretken hinta on 97,00 e/hlö ja se tulee olla maksettuna yhdistyksen tilille FI12 4006 0010 1560 20 viitenumerolla 122263 viimeistään ilmoittautumisajan päättyessä 12.9.2022. (Jos maksua ei ole suoritettu ajoissa, ilmoittautuminen on mitätön!) Muista ilmoittaa osallistututko bussikuljetukseen ja jos et tule bussiin Keskuskentän pysäköintialueelta ilmoita kohdassa "Lisätiedot", mistä pysäkiltä matkan varrelta tulet kyytiin (Matkareitti Keskuskenttä => Vanha rantatie => Masala => Kehä 3 ... Tampere).
Peruutusehdot
Peruutusehdot: Retki on maksettava viimeistään 12.9.2022, maksun jälkeen ilmoittautuminen on sitova. Mahdollisessa peruuntumistilanteessa maksua ei palauteta, mutta osallistuja voi hankkia itselleen sijaisen.

Vaihmalan hovi jossa nautitaan päivällinen esityksen jälkeen.

Esityksen saama upea arvostelu HS:ssa.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009043601.html